Esileht»EVS»Uudised 2019»Uudised 2013

Avaldatud uus eestikeelne standard EVS-ISO 10004:2013 kliendi rahulolu seirest ja mõõtmisest

19.11.2013

Novembris jõustus uus eestikeelne standard EVS-ISO 10004:2013 „Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised kliendi rahulolu seireks ja mõõtmiseks“. Tegemist on esmakordselt Eesti standardiks üle võetud ning tõlgitud standardiga, mis käsitleb kliendi rahulolu seire teostamist, mõõtmise protsessi määratlemist ja elluviimist. See on sobilik kasutamiseks kõigis organisatsioonides sõltumata nende liigist, suurusest või pakutavatest kaupadest/teenustest.

Kliendi rahuolu peetakse üheks organisatsiooni ja tema toodete edu võtmeelemendiks. Rahulolu seirest ja mõõtmisest saadud teave aitab leida võimalusi organisatsiooni strateegiate, toodete ja protsesside ning klientide hinnatavate ja organisatsiooni eesmärke teenivate omaduste parendamiseks. Sellised parendused võivad tugevdada klientide usaldust ja nende tulemuseks võib olla kaubanduslik ja muu kasu. 

EVS ISO 10004:2013 on üks osa ISO kvaliteedijuhtimise standardite sarjast ning kooskõlas Eestis üle võetud standarditega EVS-ISO 10001:2009, EVS-ISO 10002:2005 ja EVS-ISO 10003:2009. Standard toetab ka EVS-EN ISO 9001:2008 põhimõtete rakendamist, käsitledes spetsiifilisi kliendi rahuloluga seonduvaid aspekte (nn ressursside juhtimine, info vahetamine kliendiga) ning toetab EVS-EN ISO 9004:2009 rakendamist organisatsiooni püsiva edu saavutamisel. 

Standarditega on võimalik tutvuda ja neid on võimalik osta meie e-poes ning klienditeeninduses Aru 10.

 

Sama teemat käsitletakse varsti toimuval koolitusel "Klientide rahulolu ja kaebuste vältimine".


Print  
Sisekoolitus2 Komplekteeritav kogu2