Esileht»Koolitused»Tulevad koolitused

Kliendikaebuste käsitlemine ISO 10002 kohaselt

Koolituse eesmärk: Anda osalejatele ülevaade kliendikaebuste süsteemsest käsitlemisest. Tutvustada ISO 10002 standardi sisu. Arutada läbi kliendikaebuste käsitlemise seosed teiste standarditega.

Koolituse sihtgrupp: organisatsioonid, kes soovivad kliendikaebuste käsitlemisele süsteemselt läheneda

Toimumisaeg: 13.märts 2020 (4 ak.t), kell 10.00-13.15

Koht: Eesti Standardikeskus - Akadeemia tee 21/6 (II korrus), Tallinn 

Koolitaja: Tauno-Jussi Onoper - TJO Konsultatsioonid

Koolituse teemad:
10.00-11.30  Sissejuhatus. Kui palju läheb maksma rahulolematu klient? Mida rahulolematud kliendid soovivad? 
Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (Põhimõtted; Kaebuste käsitlemise raamistik, sh seonduvad rollid; Kaebuste käsitlemise planeerimine, kavandamine ja arendamine
11.30-11.45  kohvipaus  
11.45-13.15  Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (jätkub). (Kliendikaebuste käsitlemise protsess; Protsessi tulemuslikkuse hindamine ja parendamine). 
Seosed teiste valdkondadega (Seos müügi- ja arendustegevuse ning kliendihaldusega; Seos sama standardiperekonna teiste väljaannetega; Seos ISO 9001ga).
Seminari kokkuvõte.
 

Osavõtutasu: 120 EUR ühe osaleja kohta (sisaldab koolitusmaterjale, kohvipauside ja lektori tasu)

Soodustused:
osalejatel on soovi korral võimalus osta paberkandjal standard "EVS-ISO 10002:2019 Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides" 10% soodustusega.
 
Registreerumine 03.märtsini 2020 või kuni kohti jätkub!

Lisainfo:
Tel:+372 605 5053
koolitus@evs.ee





Sisekoolitus2 Komplekteeritav kogu2