Tagasi

EVS-EN 16207:2014

Raudteealased rakendused. Pidurdamine. Rööbastee magnetpidurdussüsteemi funktsionaalne ja töövõime kriteerium kasutamiseks raudteeveeremil

Üldinfo
Kehtetu alates 02.12.2019
Alusdokumendid
EN 16207:2014
Tegevusala (ICS grupid)
45.060.01 Raudtee veerem üldiselt
Direktiivid või määrused
2008/57/EC Ühenduse raudteesüsteem

Olgugi et standard on tühistatud, on sellel Euroopa Liidu õigusakti 2008/57/EC mõistes siiski vastavuse eeldus ning vastavust  õigusakti nõuetega saab tagada, kui kasutada standardi tühistatud versiooni. Vastavuse eeldus kehtib, kuni vastav muudatus avaldatakse Euroopa Liidu Teatajas.
 
Uusimat Euroopa Liidu Teatajas avaldatud kooskõlastatud standardite nimekirja saad vaadata siit: 
http://ec.europa.eu/growth/single-market/european-standards/harmonised-standards/

Standardi ajalugu
Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
02.12.2019
Põhitekst + muudatus
03.09.2014
Põhitekst
This European Standard specifies the functionality, position, constraints and control of a magnetic track brake system (MTB system) installed in bogies for use in emergency braking and in low adhesion conditions on Mainline Trains up to speeds of 280 km/h. It covers high suspension types of MTB only and not high/low and low suspension type of MTB. This document also contains test methods and acceptance criteria for an MTB system. It identifies interfaces with electrical equipment, bogie, track and other brake systems. On the basis of the existing international and national standards, additional requirements are defined for: - conditions of application for the MTB system; - retardation and brake forces; - functional and design features; - strength requirements; - type, series and vehicle implementation tests. For design and calculation a "reference surface" is established.
*
*
*
PDF
18,48 € koos KM-ga
Paber
18,48 € koos KM-ga
Hind: 2,40 € koos KM-ga
Standardi monitooring