Kliendikaebuste käsitlemine ISO 10002 kohaselt

Koolituse kuupäev: 01.04.2021

Koolituse eesmärk: Anda osalejatele ülevaade kliendikaebuste süsteemsest käsitlemisest. Tutvustada ISO 10002 standardi sisu. Arutada läbi kliendikaebuste käsitlemise seosed teiste standarditega.

Koolituse sihtgrupp: organisatsioonid, kes soovivad kliendikaebuste käsitlemisele süsteemselt läheneda

Aeg: 10.00-13.15 (4 ak.t)

Koht: Koolitus on planeeritud esialgu saalikoolitusena! 
Kontaktkoolitus - Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus - Akadeemia tee 21/6 (II korrus), Tallinn 
Veebikoolitus - võimalus on osaleda reaalajas veebikoolitusel.  

Koolitaja: Tauno-Jussi Onoper - TJO Konsultatsioonid

Teemad:
-Kui palju läheb maksma rahulolematu klient? Mida rahulolematud kliendid soovivad? 
-Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (Põhimõtted; Kaebuste käsitlemise raamistik, sh seonduvad rollid; Kaebuste käsitlemise planeerimine, kavandamine ja arendamine
-Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel. (Kliendikaebuste käsitlemise protsess; Protsessi tulemuslikkuse hindamine ja parendamine).
-Seosed teiste valdkondadega (Seos müügi- ja arendustegevuse ning kliendihaldusega. Seos sama standardiperekonna teiste väljaannetega; Seos ISO 9001ga).

Osavõtutasu: 147 EUR (lisandub KM) ühe osaleja kohta (sisaldab koolitusmaterjale, kohvipauside ja lektori tasu). Koolitusel osalenu saab tunnistuse. 

Tasumine ja loobumine: Koolituse arve tuleb tasuda esitatud arve alusel, arvel kirjeldatud maksetähtajaks.
Koolitusest on võimalik loobuda kirjalikult teavitades sellest koolitus@evs.ee aadressile vähemalt 3 täistööpäeva enne koolituse toimumise kuupäeva. Hilisemal loobumisel või mitte teavitamisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Soodustused:

Osalejatel on soovi korral võimalus osta -10% soodustusega paberkandjal standard: 
-EVS-ISO 10002:2019 "Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides 

Lisainfo:
telefon 605 5053 
e-post koolitus@evs.ee