Skip to main content
Tagasi

Vabandust – see toode pole enam saadaval

EVS-ISO 10002:2005

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides

Üldinfo

Kehtetu alates 05.01.2016
Alusdokumendid
ISO 10002:2004+AC:2009
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
05.01.2016
Põhitekst + parandus
06.07.2010
Parandus
05.06.2005
Põhitekst + parandus
EVS-ISO 10002:2005
Käesolev rahvusvaheline standard annab juhised toodetega seotud organisatsioonisiseste kaebuste käsitlemise protsessi kohta, kaasaarvatud planeerimine, arendamine, kasutamine, korrashoidmine ja parendamine. Kirjeldatud kaebuste käsitlemise protsess sobib kasutamiseks üldise kvaliteedijuhtimissüsteemi ühe protsessina. Käesolev Rahvusvaheline Standard ei ole rakendatav vaidluste puhul, mille lahendamine toimub organisatsiooniväliselt või mis on seotud tööhõivega. See on samuti ette nähtud kasutamiseks igas suuruses ja mistahes sektoris tegutsevate organisatsioonide poolt. Lisa A annab eraldi juhiseid väikeettevõtetele. Käesolev rahvusvaheline standard vaatleb kaebuste käsitlemise järgmisi aspekte: a) kliendirahulolu suurendamine tagasisidele (sh kaebustele) avatud keskkonna loomise, kõikide saadud kaebuste lahendamise ning organisatsiooni toodete ja klienditeeninduse parendamisvõime tõstmise kaudu; b) tippjuhtkonna osalemine ja pühendumine piisavate ressursside hankimise ja rakendamise teel, sh personali koolitus; c) kaebustega seonduvate vajaduste ja ootuste äratundmine ning käsitlemine; d) avatud, mõjusa ja kergesti kasutatava kaebuste käsitlemise protsessi tagamine; e) kaebuste analüüsimine ja hindamine selleks, et parendada toote ja klienditeeninduse kvaliteeti; f) kaebuste käsitlemise protsessi auditeerimine; g) kaebuste käsitlemise protsessi mõjususe ja tõhususe ülevaatamine. Käesolev rahvusvaheline standard ei ole ette nähtud õigus- ja haldusnormide poolt kehtestatud õiguste ja kohustuste muutmiseks.

Nõutud väljad on tähistatud *

*
*
*
PDF
35,94 € koos KM-ga
Paber
35,94 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO 10001:2009

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Organisatsioonide käitumisnormide juhised
Kehtetu alates 02.01.2020
Põhitekst

EVS-ISO 10003:2009

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised organisatsiooniväliste vaidluste lahendamiseks
Kehtetu alates 16.09.2019
Põhitekst

EVS-ISO 31000:2010

Riskijuhtimine – Põhimõtted ja juhised
Kehtetu alates 01.03.2018
Põhitekst

EVS-EN ISO 15609-1:2004

Metallide keevitusprotseduuride spetsifitseerimine ja kvalifitseerimine. Keevitusprotseduuri spetsifitseerimine. Osa 1: Kaarkeevitus
Kehtetu alates 15.10.2019