Esileht»E-pood»EVS-ISO 10003:2019

EVS-ISO 10003:2019

Alusta uut otsingut

Osta standard

Staatus: Kehtiv

Hind: 15,40 EUR

Sirvi standardit

Tervikteksti sirvimine

Hind: 2,00 EUR

Lisa monitooringusse

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised organisatsiooniväliste vaidluste lahendamiseks

See dokument annab organisatsioonile juhiseid, kuidas planeerida, kavandada, arendada, töös hoida, toimivana hoida ning täiustada mõjusat ja tõhusat vaidluste lahendamise protsessi kaebuste korral, mis organisatsioon on jätnud lahendamata. See rahvusvaheline standard on kohaldatav kaebustele, mis on seotud organisatsiooni toodete ja teenustega, kaebustega tegelemise protsessidele või vaidluste lahendamise protsessidele; riigisisesest või välismaisest äritegevusest, kaasa arvatud elektroonilisest kaubandusest, tulenevate vaidluste lahendamisele. See dokument on mõeldud kasutamiseks igale organisatsioonile, olenemata nende liigist või suurusest või pakutavatest toodetest ja teenustest, ning käsitleb juhiseid, et määrata kindlaks, kuidas ja millal saab organisatsioon osaleda vaidluste lahendamises; juhiseid teenusepakkuja valimiseks ja nende teenuste kasutamiseks; juhtkonna kaasamist vaidluste lahendamisse ja nende pühendumust sellele ning vajalike ressursside organisatsioonisisest jaotamist; õiglase, sobiliku, läbipaistva ja kättesaadava vaidluste lahendamise põhialuseid; juhiseid organisatsiooni vaidluste lahendamises osalemise korraldamiseks; vaidluste lahendamise protsessi seiret, hindamist ja parendamist. See dokument on mõeldud eelkõige vaidluste lahendamiseks organisatsiooni ja eraisikute, kes ostavad või kasutavad tooteid ja teenuseid isiklikuks või koduseks tarbeks, vahel või väikeettevõtete vahel. See dokument ei ole kohaldatav teist liiki vaidluste lahendamiseks, nagu näiteks töölevõtmise vaidlused. See ei sobi organisatsioonisiseste kaebuste käsitlemiseks.

Anna tagasisidet selle standardi sisu kohta