Esileht»E-pood»EVS-ISO 10004:2019

EVS-ISO 10004:2019

Alusta uut otsingut

Osta standard

Staatus: Kehtiv

Hind: 14,69 EUR

Sirvi standardit

Tervikteksti sirvimine

Hind: 2,00 EUR

Lisa monitooringusse

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised seireks ja mõõtmiseks

See dokument annab juhised klientide rahulolu seire ning mõõtmise protsesside määratlemiseks ja elluviimiseks. See dokument on mõeldud kasutamiseks igale organisatsioonile, olenemata nende liigist või suurusest või pakutavatest toodetest ja teenustest. Dokumendi keskmes on organisatsioonivälised kliendid. MÄRKUS Selles dokumendis tähistavad terminid „toode“ ja „teenus“ organisatsiooni väljundeid, mis on mõeldud kliendile või mida klient nõuab.

Anna tagasisidet selle standardi sisu kohta