Tagasi

Vabandust – see toode pole enam saadaval

EVS-ISO/IEC 20000-2:2007

Infotehnoloogia. Teenusehaldus. Osa 2: Praktiline tegevusjuhend

Üldinfo
Kehtetu alates 05.03.2013
Alusdokumendid
ISO/IEC 20000-2:2005
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
05.03.2013
Põhitekst
Põhitekst
EVS-ISO/IEC 20000-2:2007
Standardi see osa käsitleb IT teenuste haldusprotsesside kvaliteedistandardite tööstuslikku konsensust.  Käesolevad teenuste halduse protsessid tarnivad kliendi ärivajadustele vastava parima võimaliku teenuse, mis jääb kokkulepitud resursside piiresse, nt teenuse, mis on  professionaalne, kulutasuv ja milles saadakse riskidest aru ning neid hallatakse.
*
*
*
PDF
23,18 € koos KM-ga
Paber
23,18 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO/IEC 20000-1:2007

Infotehnoloogia. Teenusehaldus. Osa 1: Spetsifikatsioon
Kehtetu alates 05.03.2013
Põhitekst

EVS-ISO/IEC 38500:2009

Infotehnoloogia valitsemine organisatsioonis
Uusim versioon Kehtiv alates 08.10.2009
Põhitekst

EVS-ISO/IEC 27003:2011

Infotehnoloogia. Turbemeetodid. Infoturbe halduse süsteemi teostusjuhis
Kehtetu alates 03.05.2021
Põhitekst

EVS-ISO/IEC 27035:2012

Infotehnoloogia. Turbemeetodid. Infoturvaintsidentide haldus
Uusim versioon Kehtiv alates 05.09.2012