Esileht»E-pood»ISO 10004:2018

ISO 10004:2018

Alusta uut otsingut

Osta standard

Staatus: Kehtiv

Hind: 122,79 EUR

Lisa monitooringusse

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring

  • Staatus: Kehtiv
  • Eeldatav eestikeelse tõlke avaldamise kuupäev:
  • Seotud dokumendid: puuduvad
  • Eelmine versioon: ISO 10004:2012
  • Järgmine versioon: puuduvad
  • Alusdokumendid: puuduvad
  • Tegevusala (ICS): 03.120.10 Kvaliteedijuhtimine ja -tagamine
  • Direktiivid või määrused: puuduvad

This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.

Anna tagasisidet selle standardi sisu kohta