Tagasi

ISO 10668:2010

Brand valuation -- Requirements for monetary brand valuation

Üldinfo
Kehtiv alates 13.08.2010
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
13.08.2010
Põhitekst
ISO 10668:2010 specifies requirements for procedures and methods of monetary brand value measurement.
ISO 10668:2010 specifies a framework for brand valuation, including objectives, bases of valuation, approaches to valuation, methods of valuation and sourcing of quality data and assumptions. It also specifies methods for reporting the results of such valuation.
*
*
*
PDF
82,61 € koos KM-ga
Paber
82,61 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

ISO 20671:2019

Brand evaluation -- Principles and fundamentals
Kehtetu alates 23.11.2021
Põhitekst

ISO 56005:2020

Innovation management — Tools and methods for intellectual property management — Guidance
Uusim versioon Kehtiv alates 24.11.2020