Kliendikaebuste käsitlemine ISO 10002 kohaselt
Koolituse eesmärk: Anda osalejatele ülevaade kliendikaebuste süsteemsest käsitlemisest. Tutvustada ISO 10002 standardi sisu. Arutada läbi kliendikaebuste käsitlemise seosed teiste standarditega.
Koolituse sihtgrupp: organisatsioonid, kes soovivad kliendikaebuste käsitlemisele süsteemselt läheneda
Aeg: 10.00-13.15 (4 ak.t)
Koht:
Veebikoolitus - videosilla vahendusel.
Koolitaja: Tauno-Jussi Onoper - TJO Konsultatsioonid
Teemad:
-Kui palju läheb maksma rahulolematu klient? Mida rahulolematud kliendid soovivad?
-Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (Põhimõtted; Kaebuste käsitlemise raamistik, sh seonduvad rollid; Kaebuste käsitlemise planeerimine, kavandamine ja arendamine
-Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel. (Kliendikaebuste käsitlemise protsess; Protsessi tulemuslikkuse hindamine ja parendamine).
-Seosed teiste valdkondadega (Seos müügi- ja arendustegevuse ning kliendihaldusega. Seos sama standardiperekonna teiste väljaannetega; Seos ISO 9001ga).
Osavõtutasu: 147 EUR (lisandub KM) ühe osaleja kohta (sisaldab koolitusmaterjale, kohvipauside ja lektori tasu). Koolitusel osalenu saab tunnistuse.
Tasumine ja loobumine: Koolituse arve tuleb tasuda esitatud arve alusel, arvel kirjeldatud maksetähtajaks.
Koolitusest on võimalik loobuda kirjalikult teavitades sellest koolitus@evs.ee aadressile vähemalt 3 täistööpäeva enne koolituse toimumise kuupäeva. Hilisemal loobumisel või mitte teavitamisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Soodustused:
Osalejatel on soovi korral võimalus osta -10% soodustusega paberkandjal standard:
-EVS-ISO 10002:2019 "Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides
Soodustus kehtib kuni koolituse päevani.
Registreerumine: Registreerimine on avatud 10.juunini 2021 või kuni kohti jätkub!
Lisainfo:
telefon 605 5053
e-post koolitus@evs.ee