Tagasi

EVS-EN 14531-1:2015+A1:2018

Raudteealased rakendused. Meetodid aeglustus- ja peatumisteekonna ning seisupidurduse arvutamiseks. Osa 1: Rongi või üksikveeremi keskmiste väärtuste arvutamiseks kasutatavad üldalgoritmid

Üldinfo
Kehtiv alates 19.12.2018
Alusdokumendid
EN 14531-1:2015+A1:2018
Tegevusala (ICS grupid)
45.060.01 Raudtee veerem üldiselt
Direktiivid või määrused
puuduvad
Standardi ajalugu
Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
19.12.2018
Põhitekst + muudatus
05.01.2016
Põhitekst
This European Standard describes general algorithms for the brake performance calculations to be used for all types of train sets, units or single vehicles, including high speed, locomotive and passenger coaches, conventional vehicles and wagons. This European Standard does not specify the performance requirements. It enables the estimation and/or comparison by calculation of the various aspects of the performance: stopping or slowing distances, dissipated energy, power, force calculations and immobilization braking. If it is required to validate, verify or assess braking performance it is recommended that a more detailed calculation is performed in accordance with EN 14531-2, i.e. a step by step calculation. This European Standard contains generic examples of the calculation of brake forces for individual brake equipment types and calculation of stopping distance and immobilization braking relevant to a train (see Annexes C and D).
*
*
*
PDF
26,58 € koos KM-ga
Paber
26,58 € koos KM-ga
Hind: 2,40 € koos KM-ga
Standardi monitooring
Teised on ostnud veel
Põhitekst

EVS-EN 12082:2017

Raudteealased rakendused. Teljepuksid. Tööomaduste katsetamine
Uusim versioon Kehtiv alates 18.09.2017
Põhitekst

EVS-EN 12080:2017

Raudteealased rakendused. Teljepuksid. Veerelaagrid
Uusim versioon Kehtiv alates 18.09.2017
Põhitekst

EVS-EN 12081:2017

Raudteealased rakendused. Teljepuksid. Määrdeained
Uusim versioon Kehtiv alates 18.09.2017
Põhitekst + muudatus

EVS-EN 14363:2016+A1:2018

Raudteealased rakendused. Raudteeveeremi sõiduomaduste heakskiidukatsetused ja simulatsioon. Sõidu- ja seisukatsetused
Uusim versioon Kehtiv alates 03.01.2019