Skip to main content
Tagasi

EVS-ISO 10001:2009

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Organisatsioonide käitumisnormide juhised

Üldinfo

Kehtetu alates 02.01.2020
Alusdokumendid
ISO 10001:2007
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
02.01.2020
Põhitekst
05.02.2009
Põhitekst
Käesolev rahvusvaheline standard annab juhised kliendirahulolu tagamisele orienteeritud käitumisnormide  planeerimiseks, kavandamiseks, arendamiseks, elluviimiseks, toimivana hoidmiseks ja parendamiseks. Käesolev rahvusvaheline standard on kohaldatav toodetega seotud eeskirjadega, mis sisaldavad organisatsiooni poolt klientidele antud organisatsiooni käitumist puudutavaid lubadusi. Selliste lubaduste ja nendega seotud sätete eesmärgiks on kliendirahulolu suurendamine. Lisas A on toodud normide komponentide lihtsustatud näiteid erinevate organisatsioonide tarvis. MÄRKUS 1  Käesolevas rahvusvahelises standardis tähistab termin “toode” teenuseid, tarkvara, riistvara ja töödeldud materjale. MÄRKUS 2  Käesolevas rahvusvahelises standardis tähistab termin “toode” ainult kliendi jaoks ette nähtud või kliendi poolt nõutud toodet.  Käesolev rahvusvaheline standard on mõeldud kasutuseks organisatsioonidele sõltumata nende tüübist, suurusest ja  väljastatavast toodangust, sealhulgas organisatsioonidele, kes koostavad kliendirahulolu norme teiste organisatsioonide jaoks.  Lisa C annab erinorme väikestele ettevõtetele. Käesolev rahvusvaheline standard ei tee ettekirjutusi kliendirahulolu käitumisnormide sisu osas ega käsitle muud tüüpi käitumisnorme, nagu näiteks selliseid, mis on seotud organisatsiooni ja tema töötajate või organisatsiooni ja tema tarnijate vastastikuse mõjuga. Käesolev rahvusvaheline standard ei ole mõeldud sertifitseerimiseks või kasutamiseks lepingutega seotud eesmärkidel ning selle sihiks ei ole muuta mistahes kohaldatavate seadusjärgsete  ja regulatiivsete nõuetega sätestatud õigusi või kohustusi. MÄRKUS 3  Kuigi käeolev rahvusvaheline standard ei ole mõeldud lepingutega seotud eesmärkideks, võib organisatsiooni lepingutesse lisada kliendirahulolu käitumisnormidega seonduvaid lubadusi. MÄRKUS 4  Käeolev rahvusvaheline standard on suunatud kaupu, kinnisvara või teenuseid isikulikuks või kodumajapidamise tarbeks ostvate või kasutavate eraisikutest klientide rahulolu käitumisnormidele, kuigi see on kohaldatav kõikide klientide rahulolu käitumisnormidele.

Nõutud väljad on tähistatud *

*
*
*
PDF
15,86 € koos KM-ga
Paber
15,86 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO 10003:2009

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised organisatsiooniväliste vaidluste lahendamiseks
Kehtetu alates 16.09.2019
Põhitekst

EVS-ISO 31000:2010

Riskijuhtimine – Põhimõtted ja juhised
Kehtetu alates 01.03.2018
Põhitekst

EVS-EN 1443:2006

Korstnad. Üldnõuded
Kehtetu alates 02.05.2019
Põhitekst

EVS-EN 15964:2011

Breath alcohol test devices other than single use devices - Requirements and test methods
Uusim versioon Kehtiv alates 05.04.2011