Tagasi

EVS-ISO/IEC 20000-1:2007

Infotehnoloogia. Teenusehaldus. Osa 1: Spetsifikatsioon

Üldinfo
Kehtetu alates 05.03.2013
Alusdokumendid
ISO/IEC 20000-1:2005
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
05.03.2013
Põhitekst
See osa ISO/IEC 20000 standardist määratleb teenusepakkujale esitatud nõuded kliendile vastuvõetava kvaliteediga hallatud teenuste tarnimiseks oma klientidele. Seda võivad kasutada: a) ettevõtted, mis koostavad pakkumiskutse teenuste sisseostmiseks; b) ettevõtted, mis vajavad ühilduvat lähenemisviisi kõigis tarneahelas asuvate teenusepakkujate poolt; c) teenusepakkujad, et võrdlevalt analüüsida oma IT teenuste haldust; d) ettevõtted iseseisvaks hindamiseks; e) organisatsioon, millel on vaja demonstreerida suutlikkust pakkuda kliendi nõuetele vastavaid teenuseid; ja f) organisatsioon, mille eesmärk on teenust edasi arendada läbi protsesside tulemusliku rakendamise, teenuse seire ja teenuste kvaliteedi juhtimise.
*
*
*
PDF
17,08 € koos KM-ga
Paber
17,08 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO/IEC 38500:2009

Infotehnoloogia valitsemine organisatsioonis
Uusim versioon Kehtiv alates 08.10.2009
Põhitekst

EVS-ISO/IEC 27003:2011

Infotehnoloogia. Turbemeetodid. Infoturbe halduse süsteemi teostusjuhis
Kehtetu alates 03.05.2021
Põhitekst

EVS-ISO/IEC 27035:2012

Infotehnoloogia. Turbemeetodid. Infoturvaintsidentide haldus
Uusim versioon Kehtiv alates 05.09.2012
Põhitekst

EVS-ISO/TR 13569:2006

Rahandusteenused. Infoturbe suunised
Uusim versioon Kehtetu alates 02.12.2019