Skip to main content
Tagasi

EVS-EN 15838:2010

Customer Contact Centres - Requirements for service provision

Üldinfo

Kehtetu alates 16.08.2017
Alusdokumendid
EN 15838:2009
Tegevusala (ICS grupid)
03.080.30 Tarbijateenused
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
16.08.2017
Põhitekst
16.08.2017
Põhitekst
03.02.2010
Põhitekst
This European Standard specifies the requirements for customer contact centres. It aims to provide customer focused best practice designed to meet customer expectations. This standard applies both to customer contact centres that are in-house and those that have been outsourced. This European Standard focuses on the performance quality at the point of contact between the customer and the CCC.

Nõutud väljad on tähistatud *

*
*
*
PDF
24,40 € koos KM-ga
Paber
24,40 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO 30301:2013

Informatsioon ja dokumentatsioon. Dokumendihalduse juhtimissüsteemid. Nõuded
Kehtetu alates 03.06.2019