Skip to main content
Tagasi

EVS-EN 16207:2024

Raudteealased rakendused. Pidurdamine. Raudteeveeremi kasutamiseks mõeldud magnetpidurdussüsteemi funktsionaalsuse ja töövõime kriteeriumid

Üldinfo

Kehtiv alates 15.03.2024
Alusdokumendid
EN 16207:2024
Direktiivid või määrused
2016/797 Euroopa Liidu raudteesüsteem
See standard on harmoneeritud standard direktiivi 2016/797/EL mõistes, arvestades järgmise piiranguga: Seoses komisjoni 18. novembri 2014. aasta määrusega (EL) nr 1302/2014 (milles käsitletakse Euroopa Liidu raudteesüsteemi veeremi allsüsteemi „vedurid ja reisijateveoveerem“ koostalitluse tehnilist kirjeldust) annab standard kõnealuse määruse lisa punktide 4.2.4.8.2 alapunktide 2 ja 4 puhul vastavuseelduse vastavalt standardi ZA lisale ja lisa punkti 4.2.4.8.2 alapunkti 1 puhul, kohaldades standardi punkti 8.1“.

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
15.03.2024
Põhitekst
02.12.2019
Põhitekst + muudatus
This document specifies the functionality, position, constraints and control of a magnetic track brake system (MTB system) installed in bogies for use in emergency braking and in low adhesion conditions on Mainline Trains with speeds up to 280 km/h. It covers high suspension types of MTB only and not high/low and low suspension type of MTB.
This document also contains test methods and acceptance criteria for an MTB system. It identifies interfaces with electrical equipment, bogie, track and other brake systems.
On the basis of the existing international and national standards, additional requirements are defined for:
-  conditions of application for the MTB system;
-  retardation and brake forces;
-  functional and design features;
-  strength requirements;
-  type, series and vehicle implementation tests.
For design and calculation a "reference surface" is established.

Nõutud väljad on tähistatud *

*
*
*
PDF
27,28 € koos KM-ga
Paber
27,28 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,48 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-EN 17149-3:2025

Railway applications - Strength assessment of rail vehicle structures - Part 3: Fatigue strength assessment based on cumulative damage
Uusim versioon Kehtiv alates 17.02.2025