Tagasi

ISO 10004:2018

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring

Üldinfo
Kehtiv alates 16.07.2018
Direktiivid või määrused
puuduvad
Standardi ajalugu
Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
16.07.2018
Põhitekst
14.09.2012
Põhitekst
This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.
*
*
*
PDF
152,41 € koos KM-ga
Paber
152,41 € koos KM-ga
Standardi monitooring
Teised on ostnud veel
Põhitekst

ISO 10001:2018

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for codes of conduct for organizations
Uusim versioon Kehtiv alates 16.07.2018
Põhitekst

ISO Guide 73:2009

Risk management -- Vocabulary
Uusim versioon Kehtiv alates 13.11.2009
Põhitekst

EVS-EN ISO 19011:2018

Juhtimissüsteemi auditeerimise juhised
Uusim versioon Kehtiv alates 16.08.2018