Tagasi

ISO 20671:2019

Brand evaluation -- Principles and fundamentals

Üldinfo
Kehtetu alates 23.11.2021
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
23.11.2021
Põhitekst
11.03.2019
Põhitekst
This document specifies the fundamentals and principles for brand evaluation, including an integrated framework for brand evaluation containing necessary brand input elements, output dimensions and sample indicators.
This document can be used in internal and external brand evaluation.
*
*
*
PDF
79,98 € koos KM-ga
Paber
79,98 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

ISO 10668:2010

Brand valuation -- Requirements for monetary brand valuation
Uusim versioon Kehtiv alates 13.08.2010
Põhitekst

ISO 56005:2020

Innovation management — Tools and methods for intellectual property management — Guidance
Uusim versioon Kehtiv alates 24.11.2020