Tagasi

ISO/TS 24082:2021

Service excellence — Designing excellent service to achieve outstanding customer experiences

Üldinfo
Kehtiv alates 10.06.2021
Tegevusala (ICS grupid)
03.080.01 Teenused üldiselt
Direktiivid või määrused
puuduvad
Standardi ajalugu
Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
10.06.2021
Põhitekst
This document specifies principles and activities for designing excellent service that achieve outstanding customer experience. It applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.
*
*
*
PDF
131,11 € koos KM-ga
Paber
131,11 € koos KM-ga
Standardi monitooring
Teised on ostnud veel
Põhitekst

EVS-EN ISO 20857:2013

Tervishoiutoodete steriliseerimine. Kuivkuumutamine. Nõuded meditsiiniseadmete steriliseerimisprotsessi väljatöötamisele, valideerimisele ja rutiinsele kontrollile
Uusim versioon Kehtiv alates 04.06.2013
Põhitekst

EVS-EN ISO/IEC 27018:2020

Information technology - Security techniques - Code of practice for protection of personally identifiable information (PII) in public clouds acting as PII processors (ISO/IEC 27018:2019)
Uusim versioon Kehtiv alates 15.06.2020
Põhitekst

EVS-EN ISO/IEC 27006:2020

Information technology - Security techniques - Requirements for bodies providing audit and certification of information security management systems (ISO/IEC 27006:2015, including Amd 1:2020)
Uusim versioon Kehtiv alates 15.12.2020
Põhitekst

ISO 14065:2020

General principles and requirements for bodies validating and verifying environmental information
Uusim versioon Kehtiv alates 01.12.2020