Tagasi

EVS-ISO 10003:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised organisatsiooniväliste vaidluste lahendamiseks

Üldinfo
Kehtiv alates 16.09.2019
Alusdokumendid
ISO 10003:2018
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
16.09.2019
Põhitekst
05.02.2009
Põhitekst
See dokument annab organisatsioonile juhiseid, kuidas planeerida, kavandada, arendada, töös hoida, toimivana hoida ning täiustada mõjusat ja tõhusat vaidluste lahendamise protsessi kaebuste korral, mis organisatsioon on jätnud lahendamata. See rahvusvaheline standard on kohaldatav kaebustele, mis on seotud organisatsiooni toodete ja teenustega, kaebustega tegelemise protsessidele või vaidluste lahendamise protsessidele; riigisisesest või välismaisest äritegevusest, kaasa arvatud elektroonilisest kaubandusest, tulenevate vaidluste lahendamisele.
See dokument on mõeldud kasutamiseks igale organisatsioonile, olenemata nende liigist või suurusest või pakutavatest toodetest ja teenustest, ning käsitleb
juhiseid, et määrata kindlaks, kuidas ja millal saab organisatsioon osaleda vaidluste lahendamises;
juhiseid teenusepakkuja valimiseks ja nende teenuste kasutamiseks; juhtkonna kaasamist vaidluste lahendamisse ja nende pühendumust sellele ning vajalike ressursside organisatsioonisisest jaotamist; õiglase, sobiliku, läbipaistva ja kättesaadava vaidluste lahendamise põhialuseid; juhiseid organisatsiooni vaidluste lahendamises osalemise korraldamiseks; vaidluste lahendamise protsessi seiret, hindamist ja parendamist.
See dokument on mõeldud eelkõige vaidluste lahendamiseks organisatsiooni ja eraisikute, kes ostavad või kasutavad tooteid ja teenuseid isiklikuks või koduseks tarbeks, vahel või väikeettevõtete vahel. See dokument ei ole kohaldatav teist liiki vaidluste lahendamiseks, nagu näiteks töölevõtmise vaidlused. See ei sobi organisatsioonisiseste kaebuste käsitlemiseks.
*
*
*
PDF
23,18 € koos KM-ga
Paber
23,18 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO 10004:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised seireks ja mõõtmiseks
Uusim versioon Kehtiv alates 16.09.2019
Põhitekst

EVS-ISO 10001:2020

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Organisatsioonide käitumisnormide juhised
Uusim versioon Kehtiv alates 02.01.2020
Põhitekst

EVS-ISO 10002:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides
Uusim versioon Kehtiv alates 01.11.2019
Põhitekst

EVS-ISO 10005:2019

Kvaliteedijuhtimine. Juhised kvaliteediplaanidele
Uusim versioon Kehtiv alates 16.09.2019