Skip to main content
Tagasi

EVS-ISO 10004:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised seireks ja mõõtmiseks

Üldinfo

Kehtiv alates 16.09.2019
Alusdokumendid
ISO 10004:2018
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
16.09.2019
Põhitekst
14.11.2013
Põhitekst
See dokument annab juhised klientide rahulolu seire ning mõõtmise protsesside määratlemiseks ja elluviimiseks.
See dokument on mõeldud kasutamiseks igale organisatsioonile, olenemata nende liigist või suurusest või pakutavatest toodetest ja teenustest. Dokumendi keskmes on organisatsioonivälised kliendid.
MÄRKUS  Selles dokumendis tähistavad terminid „toode“ ja „teenus“ organisatsiooni väljundeid, mis on mõeldud kliendile või mida klient nõuab.

Nõutud väljad on tähistatud *

*
*
*
PDF
24,40 € koos KM-ga
Paber
24,40 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO 10002:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides
Uusim versioon Kehtiv alates 01.11.2019
Põhitekst

EVS-ISO 10001:2020

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Organisatsioonide käitumisnormide juhised
Uusim versioon Kehtiv alates 02.01.2020
Põhitekst

EVS-ISO 10005:2019

Kvaliteedijuhtimine. Juhised kvaliteediplaanidele
Uusim versioon Kehtiv alates 16.09.2019
Põhitekst

EVS-ISO 10015:2008

Kvaliteedijuhtimine. Juhised koolitusele
Uusim versioon Kehtiv alates 07.11.2008